Неділя, 20.01.2019, 11:35
Вітаю Вас Гість | RSS

Свалявська ЗОШ І-ІІІст. №2

Категорії розділу
Міні-чат
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

НУШ

Вже новий рік ступа у двір

Працюючи над темою "Місто Майстрів і Майстринь", учні 1-Б класу Свалявської ЗОШ № 2 вчаться оцінювати свою діяльність за орієнтирами,  поданими вчителем (правильно, красиво, що саме; якщо помилився, то в чому, що треба змінити, чого уникнути в наступній роботі тощо).

Вчаться відокремлювати своє знання від незнання, оцінювати свої успіхи, справедливо оцінювати свої дії і дії інших, хвалити себе та інших.

15 тиждень навчання проходить під назвою "Рукотворчі дива навколо мене".

У 1-Б класі Свалявської ЗОШ №2 учні прибирають клас до новорічних свят: вчаться працювати з різними видами паперу, виготовляти ялинки, сніговики, чобітки, сніжинки, засніжені будинки, тощо.

Весело зустріли діти свято Миколая.

Шукати відповіді на деякі запитання можна шляхом досліду або експерименту. Учні 1-А класу разом із класним керівником Добоній О. Ю провели дослід «Чи потрібна для проростання насіння вода». Проводячи спостереження учні уважно роздивлялися та стежили за насіниною квасолі.

Для роботи знадобилися дві ємності, квасолини , серветки і вода. В одну з ємностей налили води, іншу залишили сухою. Протягом тижня учні помітили як насінини у вологому середовищі збільшилися та проросли.

Танграм - це неймовірна математична головоломка, яка складається з різних геометричних фігур, які називають танами, що складаються у різні форми. Завдання головоломки - створити задану форму з використанням всіх танів.

При використанні танаму діти вчаться аналізувати зображення, виділяти в них геометричні фігури, візуально розбивати цілий об'єкт на частини, і навпаки - складати з елементів задану модель. 

Дана головоломка є однією з найбільш популярних головоломок у світі. Танграм є чудовим способом задля тренування пам'яті, розвитку логічного мислення, сприяє покращенню уяви та фантазії.

За допомогою танграму можна складати нетільки фігури тварин і предметів, але й букви та цифри. Чудово впоралися учні 1-А класу із завданням скласти букву М та зайчика.

Адже, завдання інтегрованого курсу "Я досліджую світ" сприяють розвитку критичного, логічного, творчого мислення, формуванню пошуково-дослідницькиї умінь, розвитку спостережливості, творчої уяви, допитливості та формуванню позитивної пізнавальної мотивації навчання.

 

Протягом 12 тижня навчання учні 1-Б класу Свалявської ЗОШ №2 вчаться спостерігати, вимірювати, досліджувати. Результати своїх досліджень за змінами у природі вони записують у лепбуці.

Цікаво було познайомитися з приладами, які допомагають вимірювати.

Всі уміють вимірювати свій зріст і вагу, довжину стопи тощо.

 

На одинадцятому тижні навчання, учні 1-А класу разом із класним керівником Добоній О. Ю. створювали лепбук на тему "Мої помічники у навчанні".

Ця робота формувала у здобувачів освіти уявлення про необхідність і важливість органів чуття у пізнанні дійсності, як умови збереження себе, довкілля.

Школярі дізналися, що з найперших днів життя людина отримує безліч інформації із навколишнього світу: бачить навколишнє з усіма його барвами, формами, розмірами, чує звуки природи та техніки, відчуває найрізноманітніші запахи, пізнає смаки всього їстівного, а також відчуває на дотик найрізноманітніші предмети.

 

 

Ранкова зустріч - це зустріч перед уроками учнів класу та вчителя, яка займає одне з провідних місць у щоденному розкладі роботи класу, де встановлені дружні взаємовідносини. Ми приділяємо особливу роль щоденним ранковим зустрічам, систематичне їх проведення сприяє формуванню ключових компетентностей учнів, пробуджує зацікавленість, активну співпрацю та створює дружню, позитивну атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день у школі. Від кожного вчителя така робота вимагає неабиякої систематичної підготовки, але вона постійно надихає йти вперед,  створювати щось нове та цікаве, та перевіряти власні очікування на практиці, отримуючи задоволення від результату.

Кожна зустріч вчителя з учнем - це ще один крок до становлення людини, формування та розвиток ключових та життєвонеобхідних компетентностей, пізнання навколишнього світу, формування вміння спілкуватися з однолітками та дорослими, розвиток творчих інтелектуальних здібностей, розвиток самосвідомості, потреби у саморозвитку.

Десятий тиждень у першокласників НУШ проходить під темою «Театр».

 

                  

Протягом усього тижня створюється «Стіна слів». Учні перших Свалявської ЗОШ №2 щодня поповнюють її новими словами, піктограмами, малюнками, пов’язаними з театром.

        
 

Свої акторські здібності школярі демонструють в інсценізації казки «Ріпка». А до казки «Рукавичка» самостійно створювали реквізити: афішу, маски, квитки, декорації. Весело та артистично виконують учні пісню "Ходить гарбуз по городу…"

 

               

 

 

 

Навчання в новій українській школі - це захопливе пізнання навколишнього світу через спостереження, через образи, створення в дитячій уяві й фантазії, через цікаві ігри. 

Тема 9-го тижня навчання у 1 класі - "Світ гри". Учні із задоволенням розповідають про свої улюблені ігри в які грають разом зі своїми батьками та друзями, вчаться бути хорошими гравцями та товаришами.

Захоплюючись грою діти не помічають, що навчаються.

Так. гра "Бінго" спонукає правильно та швидко виконувати дії додавання та віднімання. Гра поступово та непомітно переходить у серйозну, плідну роботу.

          

 

Ми активно застосовуємо LEGO у роботі. Різноманітні вправи розвивають критичне мислення, вміння вправлятися з проблемним завданням, оцінювати ризики та навіть розвивати власний стиль виконання завдань. Під час роботи діти вчаться формулювати припущення та перевіряти їх на практиці, експериментувати і робити висновки, творчо підходити до виконання завдання, співпрацювати в команді.

Чудово впоралися першокласники із вправою «Збудуй міст».

                

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Січень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Copyright MyCorp © 2019